Διεθνή Μουσεία

Το Μουσείο Τσι Μέι προβάλλει το Ελληνικό Πάνθεον

Το Μουσείο Τσι Μέι προβάλλει το Ελληνικό Πάνθεον
Το Μουσείο Τσι Μέι στην Ταϊβάν  είναι ένα ιδιωτικό μουσείο που ιδρύθηκε το 1992 από τον Shi Wen-long τής Chi Mei Corporation στην περιοχή Rende, Tainan - Ταϊβάν. Η συλλογή τού μουσείου χωρίζεται σε πέντε κατηγορίες: Καλές τέχνες. Μουσικά όργανα; Φυσική ιστορία και απολιθώματα. Όπλα και πανοπλίες, Αρχαιότητες και αντικείμενα. Σε περίοπτη θέση, στον μεγάλο διάδρομο εισόδου προβάλλει το Ελληνικό Πάνθεον.

Ο Μύθος τής Αμυμώνης

Ο Μύθος τής Αμυμώνης και τού Ποσειδώνος
Στην ελληνική μυθολογία με το όνομα Αμυμώνη  αναφέρεται μία από τις 50 κόρες του Δαναού, δηλαδή μία από τις Δαναΐδες. Μητέρα της Αμυμώνης ήταν η Ευρώπη. Πριν από τον γάμο της, λίγο μετά την άφιξή της στο Άργος, η Αμυμώνη πρωταγωνίστησε σε ένα ερωτικό περιστατικό με τον θεο Ποσειδώνα, όταν η κόρη είχε σταλεί με αδελφές της να βρουν νερό. Ο Ποσειδώνας είχε αποξηράνει όλες τις πηγές τού κάμπου αφότου η Αργολίδα είχε περάσει στην προστασία τής θεάς `Ηρας. Ωστόσο, έτυχε εκείνη την ημέρα να σώσει την Αμυμώνη  από ένα Σάτυρο που ήθελε να τη βιάσει. Για να την κερδίσει ο Ποσειδώνας τής φανέρωσε επιπλέ

Αμφορέας - Περιφερόμενοι Έρωτες

Αμφορέας - Περιφερόμενοι Έρωτες
Αμφορέας - Περιφερόμενοι Έρωτες από τον Τάραντα τής Μεγάλης Ελλάδας  με πολυχρωμία και ανάγλυφη διακόσμηση.  Ελληνιστική Εποχή - τέλη 3ου αι. π.Χ. Έρωτες μεταφέρουν αντικείμενα τού Διονύσου όπως πυρσούς, κάδο και λύρα. Η χρήση του χρώματος, οι μακρόστενες αναλογίες και η επιμήκης απόληξη διακοσμημένη με λουλούδια στην κορυφή τού πώματος, είναι χαρακτηριστικά παραδείγματα τής τέχνης τής Μεγάλης Ελλάδας στη Νότια Ιταλία. 

Λουτροφόρος - Η Τιμωρία τού Πολυμήστορα

Λουτροφόρος - Η Τιμωρία τού Πολυμήστορα 
Απουλική Λουτροφόρος 350-325 π.Χ. - Βρετανικό Μουσείο. Ο αγγειογράφος παρουσιάζει σύμφωνα με τη διήγηση του Ευριπίδη, την τραγική σκηνή τής εκδίκησης τής Εκάβης. Στη μέση ο τυφλός Πολυμήστορας παραπαίει απλώνοντας τα χέρια, αριστερά ο Αγαμέμνονας και δεξιά η Εκάβη που την κρατάει μια γυναίκα.

Η Γέννηση τού Αλεξάνδρου και τα Θεϊκά Σημάδια

Η Γέννηση τού Αλεξάνδρου και τα Θεϊκά Σημάδια
20 ή 21 Ιουλίου 356 π.Χ. - Γέννηση τού Μεγάλου Αλεξάνδρου στην Πέλλα, πρωτεύουσα τού Μακεδονικού Κράτους.

Λήκυθος με τον Δία να καταδιώκει την Νύμφη Αίγινα

Λήκυθος με τον Δία να καταδιώκει την Νύμφη Αίγινα
Λήκυθος - Ο Θεός Ζευς φέρων στεφάνι ελιάς και σκήπτρο Λωτού καταδιώκει την Νύμφη Αίγινα - έργο τού ζωγράφου Αχιλλέα 450 π.χ. - Μουσείο Βοστώνης 

Ετρουσκικό Δαχτυλίδι σκαραβαίος Βελλεροφόντης και Χίμαιρα

Ετρουσκικό Δαχτυλίδι σκαραβαίος Βελλεροφόντης και Χίμαιρα
Ένα υπέροχο Ετρουσκικό χρυσό δαχτυλίδι με τη μορφή σκαραβαίου. Στην κάτω επιφάνεια έχει μια εγχάρακτη παράσταση ιππέα σε φτερωτό άλογο  να φονεύει ένα τέρας με συνδυασμό λιονταριού , κατσίκας και φιδιού.  Είναι ο Βελλεροφόντης και η Χίμαιρα, ένα ενισχυμένο "αποτροπαϊκό φυλαχτό''. 

Καλλίπυγος Αφροδίτη

Καλλίπυγος Αφροδίτη - μουσείο τής αρχαίας Παρθενόπης, Μεγάλη Ελλάδα 
Οι Έλληνες ήταν οι μόνοι που τόλμησαν να εκθέσουν γυμνό το όμορφο ανθρώπινο σώμα. Για χιλιάδες χρόνια, διάφοροι άλλοι λαοί, όπως Αιγύπτιοι, Ασσύριοι και Βαβυλώνιοι, θεωρούσαν τον άνθρωπο ως ένα αποτρόπαιο ον που σέρνεται μπροστά σε θεούς και τυράννους. Οι Έλληνες πίστεψαν στην τελειότητα των πάντων και μας άφησαν την ομορφιά των γλυπτών τους, την ποίηση τών τραγωδιών τους και την αναζήτηση του σύμπαντος και της φύσης. Χωρίς τους Έλληνες δεν θα είχαμε καταλάβει ποτέ τις μεγάλες δυνατότητες του ανθρώπου.

Σελίδες