Blog

Καλώς ήρθατε στο blog μας

Στο χώρο αυτό φιλοδοξούμε να σάς ταξιδέψουμε
στον φανταστικό κόσμο τού κοσμήματος ως έκφραση πολιτισμού.
Να λύσουμε όποια τυχούσα απορία έχετε σχετικά με τους πολυτίμους λίθους και μέταλλα
και τέλος να σάς παρουσιάσουμε ένα κομμάτι τής προσπάθειάς μας
να συμβάλλουμε και ‘μείς, όσο μπορούμε, στο πολιτισμικό γίγνεσθαι που λέγεται κοσμηματοποιία.

Πρες Παπιέ - Ιδανικά Δώρα Γραφείου

Πρες Παπιέ - αστερίας, κατασκευασμένος από ορείχαλκο, σε πιστή απεικόνιση γλυπτού
Τα πρες παπιέ - press papie δίκαια θεωρούνται από τα πλέον όμορφα αξεσουάρ γραφείου γιατί όχι μόνο θα συγκρατήσουν με το βάρος τους τα σημαντικά έγγραφα ή σημειώσεις στο γραφείο σας, αλλά και θα το διακοσμήσουν υπέροχα αφού στην πλειονότητά τους είναι πανέμορφα.

Κουδουνίστρα - Το Πρώτο Παιγνίδι τού Παιδιού

Παιδική Κουδουνίστρα - baby με ματάκι
Η συνήθεια τού να δίνουν οι γονείς στα μωρά τους κουδουνίστρες είναι παμπάλαια και ελληνική. Την συναντάμε στους αρχαίους έλληνες οι οποίοι πρόσφεραν στα νεογέννητα κουδουνίστρες όχι μόνον για να τα απασχολούν, να κάθονται ήσυχα και να αποκοιμιούνται, αλλά και γιατί πίστευαν ότι ο ήχος που παράγει η κουδουνίστρα διώχνει το κακό.

Συμβολισμοί στο μυστήριο του γάμου

H τριπλή αλλαγή δακτυλιδιών-στεφάνων και ο χορός του Ησαΐα στη γαμήλια τελετή
Συμβολισμοί στο μυστήριο του γάμου: H τριπλή αλλαγή δακτυλιδιών-στεφάνων και ο χορός του Ησαΐα. Τί συμβολίζει η τριπλή αλλαγή των δακτυλιδιών στα χέρια των μελλονύμφων. Τί συμβολίζει η τριπλή αλλαγή των στεφάνων στα κεφάλια των νεονύμφων. Τί συμβολίζει ο κυκλικός χορός των νεόνυμφων μετά του παρανύμφου.

Έρως και Ψυχή - Μια Μυθική Ιστορία Αγάπης

Έρως και Ψυχή - Μια Μυθική Ιστορία Αγάπης
Ο Έρωτας και η Ψυχή είναι ένα μυθολογικό ζευγάρι, που βασανίστηκαν πολύ μέχρι να μπορέσουν να χαρούν την αγάπη τους ανεμπόδιστα. Αυτός είναι ο μύθος τού Έρωτα κκαι τής Ψυχής όπως τον αναφέρει ο Απουλήιος, Ρωμαίος συγραφέας τού 2ου μ.Χ. αιώνα

Βέρες Γάμου - Αρραβώνων - η Ιστορία τους

Υπάρχουν από αρχαιοτάτων χρόνων, λέγεται ότι ήταν οι Ρωμαίοι που πρώτοι φόρεσαν βέρες αρραβώνων και μάλιστα στο μεσαίο δάχτυλο τού αριστερού τους χεριού αφού πίστευαν ότι σε εκείνο το δάχτυλο κατέληγε η φλέβα τής αγάπης. Τον μύθο αυτό τον κληρονόμησαν από τους Έλληνες Την φλέβα αυτή την ονόμασαν vena amoris, που σημαίνει φλέβα τής αγάπης.

Μανικετόκουμπα - συμβουλές για τη σωστή επιλογή τους

Μανικετόκουμπα - συμβουλές για τη σωστή επιλογή τους
Μανικετόκουμπα, για κάποιους άνδρες αποτελούν ένα χρηστικό κόσμημα, για κάποιους άλλους είναι το απόλυτο φετίχ. Φορεμένα σωστά θα προσδώσουν κομψότητα και στυλ στις εμφανίσεις σας. αρκεί να ακολουθήσετε τις παρακάτω συμβουλές.

Μανικετόκουμπα - η ιστορία τους

Ήταν ο Κάρολος ο 2ος ο βασιλιάς τής Αγγλίας, γνωστός για το πάθος του με τον καλλωπισμό και την πολυτέλεια, που πρώτος φόρεσε μανικετόκουμπα εισαγάγοντας τη μόδα και τη χρήση τους.
Η ιστορία του μανικετόκουμπου ξεκινάει περί τα μέσα του 17ου αιώνα. Ήταν ο Κάρολος ο 2ος ο βασιλιάς τής Αγγλίας, γνωστός για το πάθος του με τον καλλωπισμό και την πολυτέλεια, που πρώτος φόρεσε μανικετόκουμπα εισαγαγόντας τη μόδα και τη χρήση τους. .

Αβεντουρίνης - Aventurine

Στην αρχαία Κίνα, όπως άλλωστε κι όλες οι πράσινες πέτρες, ο Αβεντουρίνης εθεωρείτο θεϊκός και ουράνιος λίθος. Η αυτοκρατορική σφραγίδα ήταν σκαλισμένη πάνω σε Αβεντουρίνη και λεγόταν ‘’λίθος τού αυτοκράτορα’’

Ο Θησαυρός τών Αηδονιών

Ο Θησαυρός τών Αηδονιών
Οι ανασκαφές απέδειξαν ότι πράγματι ο Μυκηναϊκός πολιτισμός υπήρξε «πολύχρυσος» όπως λέει ο Όμηρος. Ο πλούτος των Μυκηναίων οφειλόταν στην αγροτική παραγωγή στη βιοτεχνική και τις υπερπόντιες εμπορικές δραστηριότητες. Μυκηναϊκά αντικείμενα βρέθηκαν από τα παράλια της Παλαιστίνης μέχρι τις Κασσιτερίδες Νήσους και πιο πέρα στην Εσπερία όπου οι προκάτοχη τους οι Μινωίτες έπαιρναν χαλκό από τη λίμνη Michigan. Η Μυκηναϊκή κοσμηματοποϊα δανείστηκε πολλά στοιχεία από την Μινωική παράδοση , αλλά ανέπτυξαν εκλεπτυσμένες τεχνικές, όπως την κοκκίδωση την συρματερή τεχνική και την περίκλειστη τεχνική.

Κορνεόλη - Carnelian

Κορνεόλη - Carnelian
Η Κορνεόλη ή Καρνεόλη πήρε το όνομά της από τη λατινική λέξη ‘’caro’’ που σημαίνει σάρκα κι αυτό λόγω τού ότι το χρώμα της ομοιάζει με το χρώμα τής σάρκας. Οι αρχαίοι έλληνες τον ονόμαζαν Σάρδιο Λίθο επειδή τον προμηθεύονταν από την πόλη Σάρδεις, την πρωτεύουσα τής λυδίας στη Μικρά Ασία. Ο Θεόφραστος τον ονομάζει ‘’Σαρδλίνο’’ ενώ ο Επιφάνειος τον περιγράφει ‘’Σάρδιος ο Βαβυλώνιος, πορφυρωπός και αιματοειδής’’.

Σελίδες